Heeft u een reparatie?

Heeft u een dringende reparatie aan uw laptop, PC of iphone? Deze kan ik nog steeds gewoon voor u repareren.

Wat moet u doen:

• Bel mij op, stuur een Whatsapp of een e-mail
• We maken een afspraak zodat u uw apparaat kunt langsbrengen.
• In een tijdslot van 10 minuten bent u welkom en kunt u langskomen. Ik noteer dan al uw gegevens en de klachten.
• Na de reparatie neem ik contact met u op voor een afspraak dat u uw apparaat weer kunt ophalen.
• Indien mogelijk plannen we de ophaal-afspraak al bij inname, dit is afhankelijk van de reparatie.
• Betaling alleen mogelijk met PIN!

Wilt u iets kopen?

Is de inkt op, de muis stuk of heeft u een nieuwe laptop nodig? Ik kan u hier nog gewoon bij helpen. Alles wat ik in de winkel heb liggen is nog te koop.

Wat moet u doen:

• Bel mij op, stuur een Whatsapp of een e-mail
• Voor uitgebreide service zoals de aanschaf van een laptop kunt u het beste bellen, dan kunnen we uitgebreid bespreken wat de mogelijkheden zijn zodat de kwaliteit van het advies net zo goed is als altijd.
• We maken een 'Parkeerplaatsbezorging' afspraak in 1 van de beschikbare tijdslots: Bel of mail als u bij de parkeerplaats bent en ik kom de bestelling bezorgen. • Of we plannen een bezorgmoment en bezorgen uw bestelling gratis bij u thuis.
• Retourneren kan net als altijd, maar alleen op afspraak.
• Betaling alleen mogelijk met PIN!

Alle voorwaarden en regels bij brengen en halen:

Om alles in goede banen te leiden tijdens de winkelsluiting heb ik de volgende regels opgesteld:

• Bezoek in de winkel kan alleen op afspraak voor reparatie en onderhoud
• Maak een afspraak door te bellen met 0561-234455
• Maak een afspraak door een Whatsapp bericht te sturen naar 06- 51657958
• Of maak een afspraak door te mailen naar info@hetcomputerwinkeltje.nl

• Een tijdslot voor de reparatie afspraak duurt 10 minuten.
• Als we afspreken tussen 10.20~10.30 dan kan ik u om 10.40 niet meer helpen en dient u een nieuwe afspraak te maken.
• Betaling kan tijdens de sluiting alleen met PIN.
• Uw bestelling word van tevoren opgenomen en aangeslagen. Dingen toevoegen is niet mogelijk.
• Retourneren werkt zoals gewoonlijk. Zo lang het verkoopbaar is, mag u het terugbrengen. Echter: Wel op afspraak!

Hoe werkt het als u bij mij bent voor reparatie of onderhoud:
• U blijft buiten. De winkel is niet open.
• Als u de deur opent hoeft u niet naar binnen, u staat direct aan de innamebalie
• U kunt alleen betalen met PIN!

Beschikbare tijdslots voor reparaties brengen en halen:
Een tijdslot duurt 10 minuten, telkens met 5 minuten tussen de tijdslots.
Er is dus geen kans dat u de klant voor, of na u tegenkomt. Hiermee voorkomen we onnodige contactmomenten.

Beschikbare tijdslots het ophalen van uw bestelling op de parkeerplaats:
Tijdslots voor parkeerplaatsbezorging zijn ruimer. We spreken af in een bezorgslot. Dus bijvoorbeeld tussen 11.00 en 12.00 mag u naar de parkeerplaats komen. Omdat u in de auto blijft zitten is het niet erg als er meer mensen tegelijk op de parkeerplaats staan.


Parkeerplaatsbezorging:
• Geef uw bestelling van tevoren door en ik zet deze voor u klaar
• Bel, of stuur een whatsapp berichtje als u op mijn parkeerplaats staat
• Ik kom uw bestelling bij u bezorgen en u kunt met PIN betalen. We accepteren voorlopig geen cash geld.
• Beschikbare tijdslots zijn dinsdag t/m vrijdag 11:00-12:00 en 14:00-15:00 en op zaterdag 10:00-11:00 en 13:00-14:00
Bestelling thuisbezorgen:
• Geef uw bestelling door en ik bezorg deze gratis bij u thuis (binnen 10km)
• Bezorgmomenten: Woensdagavond en Vrijdagavond tussen 18.30 en 21.00u en Zaterdagmiddag tussen 15.00 en 17.00u
• Ik kan geen exact bezorgtijdstip noemen, het hangt van de meest logische route af van alle bezorgingen.
• Ik kom uw bestelling bezorgen en u kunt met PIN betalen. We accepteren voorlopig geen cash geld.